Khamis, 15 Mac 2012

NISSAN Z




Gambar ini diambil tahun 2003 lagi (kalau xsilap la). Time ni ada event best sangat, cam showcase kereta kat Sepang. Kebetulan masa ni, ada family day Tauke-tauke Kereta Peringkat Negeri Kelantan, so walaupun saya perempuan, itu tidak menjadi penghalang untuk saya join sama abah, abang dan adik-adik lelaki saya,hee.

Time ni ada banyak sangat kereta yang mana mampu menggetarkan jantung saya. Semua kereta kat site ni semuanya telah diubah suai 100%. Bunyi enjin pn dah lain. Bak ape orang kata, "Enjin Beloh", memang berderum sangat-sangat bunyinya.

Dan time ni saya happy sangat-sangat, hanya Allah je tau betapa bebas sangat saya rasakan bila dapat cuba dengan real semua kereta-kereta yang ada pada hari itu.

Paling mengujakan bila saya dapat try naik kereta FERRARI kaler merah. Rasa dirimu begitu berharga ;-)

Antara lain-lain kereta terbaik NISSAN, tp bukan kt site tu ye ;-)



NEW and FUTURE CARS - 2013 NISSAN-Z

Tiada ulasan:

Catat Ulasan